L' Oiseau En Cage Revera des Nuages


Plannen voor later
26/02/2014, 13:45
Filed under: Uncategorized

‘Jij maakt mij gelukkig.’ zeg ik. Hij slaat zijn arm om me heen bij het ontwaken. Zoent in het putje waar mijn nek in schouder overgaat. Wij dansen in de badkamer, hij zingt vals met een glimlach. Hij leeft minstens een beetje van mij, voor mij. Wij rijden samen, de honden achterin. Hij één, ik één. Wij wandelen tussen bomen en vertellen onze verhalen. Hand in hand, hart aan hart. Wij zoenen en zoeken het huis dat groot genoeg is om onze toekomst in te bouwen. Wij maken plannen voor straks en plannen voor later. Hij heeft mij lief, als niemand ooit tevoren. Dit is het. Thuis is waar hij is.

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

