L' Oiseau En Cage Revera des Nuages


dat ik
26/02/2014, 13:47
Filed under: Uncategorized

dat ik
langzaam
want het hoeft
geen haast
meer
van je ga houden
dan ik ooit van iemand deed

2 reacties so far
Plaats een reactie

en dat ik lees
less is more
more or less

en dat ik verdrietig word

omdat ik je mis
hier
dat jij achterliet

terwijl je wegvloog naar elders …

Reactie door Uvi

Bijna een jaar geleden dat ik mijn vogel de vrijheid gaf maar ik vraag hem terug te komen. Hij vloog een ander hart in en maakt daar zijn nest, zingt uit volle borst maar ik hoor het niet. Ik ben meer dan ooit als in de schoonheid van het buigen van takken in volle wind. De geur van de zon op ochtenddauw, de stilte van heel veel willen zeggen.

Reactie door a.k.dewilde




Geef een reactie

