L' Oiseau En Cage Revera des Nuages


Het is niet voor niks
26/10/2012, 15:18
Filed under: Uncategorized

Lief

Het was nooit voor niks. Het is niet voor niks geweest.

Er zijn maar weinig woorden. Er zijn geen woorden. Ik hoop dat je het ziet. Dat je weet en voelt hoe dankbaar ik ben voor alles wat je mij hebt gegeven. Voor alles wat ik mocht zijn, voor alles wat jij en zij mochten zijn voor mij.

Ik droom nog vaak. Ik droom nog vaak van jou, op een plaats die ik niet ken, een huis, een kamer, een bed waar wij nooit in sliepen. Alleen je ogen en je lippen en je handen zijn dezelfde. Ik hou daar nog steeds van jou. Daar is alles zoals het goed was. Er was veel goed. Ik zie je daar nog vaak. Maar ik weet dat jij het niet bent. Het zuigt en eet van mij. Ik huil daar wel eens van.  

Maar het gaat steeds beter. Zelfs met mij. Elke dag een klein beetje beter. Ik denk nog vaak aan jou. Ik hoop dat je het weet, dat de wind het jou waait en dat je het ook voelt mocht je nog aan mij denken…

Ik ben dankbaar.

 

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

