L' Oiseau En Cage Revera des Nuages


Ik kom van ver (genoeg)
20/04/2012, 13:05
Filed under: Uncategorized

Ik kom van ver. Van ver genoeg om te vertellen dat het hier beter is. Dat het dons op je mannenborst het nest is waar ik veilig ben. Dat het hier warmer is en het hart onder dat vlees zachter klopt. Voor mij, hoop ik dan.

Dat wat ik dacht te missen, heb ik hier gevonden op de berg van rustige liefde waarvan ik dacht dat het niet bestond.

Ik kom van ver genoeg om te weten dat dit bijna alles is. Ik heb graag gezien. Ik heb bemind, meer en minder. Anders. Ik heb anderen heel graag gezien en ik zie nog steeds heel graag.

Maar jou het liefst, elke dag het liefst jou.

3 reacties so far
Plaats een reactie

Graag gelezen!

Reactie door Monique Verplancke

erg mooi

Reactie door Soet

dank je (en voor je bezoek)

Reactie door l' Oiseau




Geef een reactie

