L' Oiseau En Cage Revera des Nuages


Dans der kleine dingen
17/02/2012, 17:40
Filed under: Uncategorized

Lief

Ik hou van het dons op je wangen, het prikken van een nog niet geschoren baard en het kriebel van je wimpers. Ik koester de topjes van je vingers, ze strelen. Ik denk aan je lippen als ik je mis. Je ogen glanzen groen en zeggen met het knipperen dat ge ook minstens een beetje voor mij leeft.

Mijn liefde is nooit ver, ik vind het zo vaak, zoveel in de kleine dingen.

Voor lang, voor altijd

De jouwe

1 reactie so far
Plaats een reactie

De regels die je schrijft vertellen veel doch niet alles, zijn het nog levende verlangens of vertel je steeds over je eigen ervaringen en gevoelens.
Het blijft raden en maakt het daardoor zo intens.

Reactie door Adrianus Bakels




Geef een reactie

