L' Oiseau En Cage Revera des Nuages


26/01/2012, 09:16
Filed under: gedacht, geschreven

Hier is het ook al lang stil. Ik vraag me soms af waar je bent, waarom je zo plots bent verdwenen. Soms, want niet genoeg om je te missen. De liefde hangt nog in de kamer, zegt ze. Ik zie het niet, ik voel het niet. Ik denk dat je ook op zoek bent naar wat je bent verloren, zoals ik het mijne hier soms kom zoeken.

Ik hoop dat alles goed met je gaat. Of misschien niet alles, maar ten minste iets. En dat je dat deel van jezelf terugvind, want helemaal ben je beter. Ik hoop je snel te horen, snel te zien en jouw handen wilden altijd voelen, dus tot erg snel, misschien.

1 reactie so far
Plaats een reactie

Gemis, vragen, verlangen en hoop heb je mooi beschreven en weer in een paar regels.
Klasse.

Reactie door 024ab




Geef een reactie

