L' Oiseau En Cage Revera des Nuages


Soms zijn wij een boek
08/11/2011, 22:54
Filed under: Uncategorized

Wij gaan dood omdat doodgaan ook leven is. Ik had voor jou graag het eeuwig leven gespaard, of toch langer dan nu. Ik had graag gewild dat jij mij overleefde, dat ik gespaard bleef van mijn verdriet. Wij zijn allemaal bang om te verliezen, altijd en het meest. Zelf verloren gaan gaat eenvoudiger, denk ik. Het is de band tussen ons in, dat zonlicht, dat ik koester. Gij zijt nog steeds een held en ik besef nog steeds niet helemaal dat ge zo breekbaar zijt. Dat ge daar zo ligt. Dat ge zo zacht ademt en zo stil zijt. Dat gij, net zoals ik, van vlees en bloed zijt. Ik ontken het.

1 reactie so far
Plaats een reactie

Soms zijn wij een boek en dat zie ik ook zo niet alleen soms maar van het begin tot het einde om een levensloop in te beschrijven zoals velen voor en na ons doen.

Reactie door 024ab




Geef een reactie

