L' Oiseau En Cage Revera des Nuages


‘Iets over Liefde, denk ik’ nieuwe uitgave
14/09/2011, 11:04
Filed under: Uncategorized

L’Oiseau En Cage heeft haar blogposts/tekstjes van het voorbije jaar gebundeld in een boek(je) ‘Iets over Liefde, Denk ik’. En heruitgegeven onder haar eigen meisjesnaam en met een nieuwe cover.

Het is verkrijgbaar via Unibook of via L’Oiseau zelf.

4 reacties so far
Plaats een reactie

Hihi, grootheidswaanzin is heerlijk.
Ik deed dit zelf ook, maar louter als cadeau.

Men lijkt geen geld te kunnen verdienen met papier.

http://www.blurb.com/bookstore/detail/1701297?alt=.+.+bagaasj+perdu+.+.

Reactie door bagaasjperdu

Het ziet er erg mooi uit, proficiat.
Voor mezelf is het nog wat wennen, maar het is fijn.
En geen geld… geen groot geld in ieder geval. Maar ik geloof dat jij wel kans maakt om ergens uitgegeven te worden.

Reactie door l' Oiseau

Ik geef me niet graag uit voor wat ik niet ben.
Maar mijn woorden zouden zich maar al te graag uitgeven voor het hoopje schrijfsels dat ze zijn.

Laten we er een queeste van maken,
al was het alleen maar omdat queeste een fantastisch woord is.

Reactie door bagaasjperdu

Het is u erg gegund. En ondertussen lees ik u graag op Bagaasjperdu.

Reactie door l' Oiseau




Geef een reactie

