L' Oiseau En Cage Revera des Nuages


05/08/2011, 09:31
Filed under: leven, Liefde | Tags: ,

Er zijn dagen waarover niets te vertellen valt. Zelfs niet over hoe het licht in de kamer binnen valt, want dat is lang geleden. Het regent alleen maar. Vochtigheid reist snel, komt binnengewaaid en kruipt door spleten het huis in. Ik voel het aan het papier op de bureau en ’s ochtends aan de lakens in mijn bed. Het is te warm om met dons te slapen. Het is nooit te warm voor een lief in mijn bed, mijn voeten hebben altijd koud. Er is vaak niets om te vertellen, ik wacht alleen maar, ik leef.

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

