L' Oiseau En Cage Revera des Nuages


Ik ben vlees
23/05/2011, 16:21
Filed under: Uncategorized

Zie
ik ben vlees, lief
zacht en week
bot en spier en bloed
veel, rood bloed en blauw
omdat gij er voor mij zijt

Ik ben niet veel, lief
Ik ben zachtgeworden
Ik ben voor jou
Ik zal uw honger voeden
Ik zal uw lust zijn en ik
zal vleselijk veel van u houden

Ik ben vlees, lief
Dat soort wat niet erg lang leeft
En daarna ben ik nog
vlees lief
Eerst zacht dan hard en daarna
Vreet de tijd aan wat ooit was

Ruik en voel
Smaak het liefst
Dat ik besta
koester
mijn vlees, mijn lief

Afbeelding: Carolee Schneeman and the Sacred Erotic
1 reactie so far
Plaats een reactie

wat hou ik hier zo van uw gedicht mijn lief
het is hier zo zacht en week
net als uw vlees daar zo
en lekker zo als ge zijt!

L x

Reactie door L




Geef een reactie

