L' Oiseau En Cage Revera des Nuages


De Brieven 4
02/03/2011, 11:23
Filed under: Uncategorized

Lief

Ik had nooit gedacht dat ik nog aan je zou denken. Of toch niet zo. Ik dacht toen dat ik nu toch al zou zijn vergeten dat wij onze vingers kromden voor het verdriet van ons gemis. En dat wij woorden verzamelden die alleen wij begrepen en dat jij me mijn dromen in sliep, in uw armen. En als ik dan sliep heel zachtjes het bed uit kroop en in een ander ging slapen, omdat onze liefde te groot was voor dat ene smalle bed.

Ik had nooit gedacht dat ik nog zo vaak aan je zou denken, zelfs tussen mijn geluk in. Ik had nooit gedacht dat iemand die zo verschillend van jou is, jou zo dicht bij mij brengt.

 Just like a star across the sky.

Mijn liefs, voor uw vergeten.

Vogel

1 reactie so far
Plaats een reactie

mooi, verdrietig en herkend…

Reactie door ronald huygen




Geef een reactie

