L' Oiseau En Cage Revera des Nuages


Voor als gij mij verlaat.
28/01/2011, 12:40
Filed under: Uncategorized

Als ge mij verlaat
verban ik de tijd en huil ik
de zeëen bij elkaar
roep ik de vogels en laat hen aan de wolken vertellen
dat er regen komen moet

Als ge mij verlaat, laat dan de deur op een kier
voor uw terugkeer voor als ge mij mocht missen
laat dan uw kleren hier, om uw warmte in te bewaren
en uw vingers om te strelen door mijn haren

Als ge mij verlaat
komt snel terug.

4 reacties so far
Plaats een reactie

Ik blijf maar al te graag, vertel dat maar aan de vogels aan de tijd en huil van vreugd en samenzijn…

Reactie door Vlindera

Prachtig!

Reactie door Henri A.

Pure poëzie. Heel teder!

Reactie door Charmantwerpen

Dit beroert mijn hart !
Als de herinnering blijft aan je glimach zal ik die blijven koesteren. Claudine ik beluister jouw songs, en voel terug de sfeer aan boord, met klanken uit jouw gitaar. Soms ervaar ik dat je roep om hulp niet werd gehoord en de wrede zee je het zwijgen heeft opgelegd. See you back one day. Over the frontier of life and dead we rest friends.

Reactie door Werner Lyssens




Geef een reactie

