L' Oiseau En Cage Revera des Nuages


Brieven 1

Liefste

U lijkt verloren tussen wat toen en nu is. Het lijkt bitter en zuur, het doet vast pijn. Je praat te hard en kort, zinnen zouden zinnelijk moeten zijn. Je bent vergeten wat tranen laten is, u mag. Ik zal ze voor u opvangen en wachten tot ze parelen zijn. Ik zal leren wat troosten is, ik zal tonen wat liefde is. U bent het vergeten en ik loop over. Ik zal u tijd geven dat zacht tikt als regen op een raam bij een avond die valt. Ik zal u nieuwe kleren geven met mijn warmte en nieuw bed voor verse liefde. Liefste.

Je kijkt alsof je hard bent en week vanbinnen. Verteerd en gebruikt. Je kijkt zo dat je wel met mij zal moeten vrijen. Ik zal u tonen wat zacht is zodat je het niet meer vergeet. Als het moet dan doe ik het over, steeds weer. U zal van mij gaan houden, omdat het eigenlijk niet moeilijk is.

Mijn liefs

Uw Vogel.

1 reactie so far
Plaats een reactie

Wat een prachtige liefdesvogel, zacht en vol kleuren. De liefde die onder uw vleugels vloeit is een stroom die niet tegen gehouden kan worden, ze zal stromen en dat blijven doen. Deze vogel kijkt ernaar, voelt en ervaart en weet ook dat het niet moeilijk is want het is er al, altijd al geweest en altijd zal blijven bestaan…

Reactie door Vlindera




Geef een reactie

