L' Oiseau En Cage Revera des Nuages


.*.
14/12/2010, 22:33
Filed under: gedacht

Ik ben (bijna) vergeten hoe je leeft.
Het kwam mijn hoofd in geblazen, misschien ligt het aan het weer of aan de lichtjes in de straat.
Ik ben aan het vergeten.
Ik vergeet hoe snel je ademt en hoe zacht je streelt. Ik ben al bijna vergeten hoe je loopt en praat, hoe stil je fluisteren is. Ik ben al bijna vergeten dat je ook tranen laat en ik denk te zijn vergeten hoe dan dat troosten gaat.
Ik was al bijna vergeten hoeveel liefde is, hoever en hoelang en of altijd bestaat. Maar het kwam terug. Ik was al bijna vergeten hoe het wandelen gaat, aan een hand van een held. Maar held zijn wij allemaal.
Ik was het bijna vergeten, maar weet weer hoe lieven gaat.

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

