L' Oiseau En Cage Revera des Nuages


Vooral gedacht
24/10/2010, 13:19
Filed under: gedacht

Er lagen nog haren van hem. Mijn bed was er vol van.
De regen tikte op mijn ruiten als iedere keer daarvoor en de bomen wuifden mij een goeie nacht. Mijn lakens lagen overhoop, cirkelden mijn bed rond en ik lag daar middenin. Zo. Als in het centrum van mijn paradijs.
Mag het soms dat net iets meer zijn?

Ich möchte ein Eisbär sein, like a window in your heart.

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

