L' Oiseau En Cage Revera des Nuages


Lang zal ik leven

Ik weet
Dat je straks weer aan het verjaren gaat
Dat er taart zal zijn
met telbare kaarsen en gezang
Dat er jaren zullen komen en de jaren
Waarin ik niet meer besta
Dat er getrouwd zal worden
En kinderen geboren
Dat er nieuws zal komen
En weer gaan
Weet
Dat ik er niet zal zijn
Voor wensen noch voor kussen
Voor zoenen, zoals ik deed
Dat ook voor mij
Jaren komen en gaan,
dat er bloemen zullen zijn,
dat ik zal lachen
en huilen, en dat zonder jou
maar met handen in mijn haren
en liefs op mijn hart.
Dat ik de jaren zal nemen
Onvoorwaardelijk liefde geven
En gelukkig oud word.
Lang zal ik leven.

4 reacties so far
Plaats een reactie

Reactie door Rudi

Als wegen scheiden… Het is mooi triest… Zoete bitterheid…

Reactie door Vlindera

mmmm zo prachtig xxxx

Reactie door Lio

[…] The busiest day of the year was August 25th with 111 views. The most popular post that day was Lang zal ik leven. […]

Pingback door 2010 in review « L' Oiseau En Cage Revera des Nuages




Geef een reactie

