L' Oiseau En Cage Revera des Nuages


Omdat ik lijfelijk ben

Lijfelijk was ze er niet vaak
Ik zocht ze tussen de lijnen die waren te lezen
Ze verschool zich tussen de letters,
waar ze bijna onzichtbaar was geworden
Soms giechelde ze zacht en wiegden de woorden
als waren de kleren die haar bijeenhielden.
Als ze zich toch toonde, zo openbaar,
hield ze haar hart in haar handen
En haar liefde bewaarde ze in het kuiltje in haar buik,
Als het bewijs van haar bestaan,
Dat zij echt was.
Ik was altijd op zoek naar echte dingen,
Echte mensen
Zo vond ik haar.

Voor Roodborstje Tikt

en zij schreef wat moois terug…

1 reactie so far
Plaats een reactie

Dit is schrijftaal waar ik veel van houd. Bedankt! en groot liefs.
x

Reactie door Vlindera




Geef een reactie

