L' Oiseau En Cage Revera des Nuages


Ik dank u, voor die armen om te missen

Ik dank u
Voor die haren die ik vind
bij het ontwaken van mijn bed
voor die twee borden op de tafel
als ik de koffie zet

Voor die woorden die Ge
niet vaak, maar oprecht en genegen
op mijn lippen drukt
wanneer ge kust

Voor de wegen
Naar mijn hart
Voor dat alles, de passie en de rust

voor het vergeten van de tijd
en het verdriet in mijn ogen
bij elk afscheid

ik dank u,
voor die liefde
die ik nog vaak niet begrijp

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

