L' Oiseau En Cage Revera des Nuages


Let me stay here.

“Ik zou heel lang bij jou kunnen blijven, jou heel lang graag zien en soms – stiekem – van je houden…” Ze kantelde haar hoofd, liet de wind haar krullen aaien en tekende een denkbeeldig wolkje op de plek boven zijn navel. “Ik zou kunnen..en ik zou willen..misschien wel voor altijd.. (ze aarzelde), als dat bestaat…..Ik zal mijn best doen. Zal ik dat allemaal opschrijven?” Hij lachte lieflijk.

2 reacties so far
Plaats een reactie

Heel mooie blog! Het thema ligt mij goed en de gedachtenstromen zijn interessant 🙂
Geïnteresseerd om link partners te worden? Kijk eens op mijn blog 😉

Reactie door Sam

Het is weer prachtig hoe jouw woorden mij naar je toe trekken. Hoe liefde in jouw verwoording zo werkelijk wordt, zo zoals het hoort te zijn.
Liefs en knuffel

Reactie door Vlindera




Geef een reactie

