L' Oiseau En Cage Revera des Nuages


Ik zal leren zonder jou
13/06/2010, 00:00
Filed under: Uncategorized

.

Ik zal je leren vergeten, als je dat graag wilt, fluisterde hij zacht in haar oor.
Hij zoende haar lippen en haar wang, streek zacht in haar hals neer en zoende opnieuw.
Zij deed haar ogen dicht en leidde zijn handen, zij aarzelden niet.
Hij wist waar hij moest strelen, waar zoenen pasten en waar zijn tong.
Hij kende haar dromen en haar hele lichaam. Zij werd zacht in zijn handen.
Ik zal leren leven zonder jou.
Het bed voelde knus aan, haar lichaam warm en naakt.
Hij had lief en hij verdwaalde in haar, probeerde niet te zijn.
Ik zal leren dat jij niet meer mijn bent.
Niet mijn, niet meer.

31 januari ’10

3 reacties so far
Plaats een reactie

(triestig) mooi…..

Reactie door Alimonia

De verloren schat.
Ik heb het niet kunnen leren dus ik vraag me af of het mogelijk is…

Reactie door Vlindera

Beautifully written

Reactie door Nashima




Geef een reactie

