L' Oiseau En Cage Revera des Nuages


De zomer in mijn bed

Zijn lichaam rook naar de zomer. Naar zee en zoenen en zon. Hij ademde snel en gaf een wakke dampende warmte af waarvan ik graag wilde dat het nog een hele poos zou blijven. Het was erg warm, hier – zo in elkaar verstrengeld – in een bed dat niet eens het onze was. Het zweet drupte rond het puntje op zijn buik dat het bewijs van zijn begin was… en ik herinnerde me niet meer dat ik zoveel van iemand had gehouden als toen. Ik glimlachte en zoende de druppels van zijn buik voor een nieuw begin.

– Voor de man van wie ik hou

4 reacties so far
Plaats een reactie

mooie vondst:
“dat het bewijs van zijn begin was”
liefs
maarten

Reactie door joostjepek

Deze woorden zijn toch wel enigszins opwindend ook. Verlangen naar zo’n zomer stijgt, mm..

Liefste groetjes

Reactie door Vlindera

🙂 hij is God in mijn bed.

Reactie door l' Oiseau

naar zee en zon en zoenen: heerlijke heilige drievuldigheid 😉

Reactie door pyreja




Geef een reactie

